Handreiking gebruik eHerkenning

eHerkenning

eHerkenning is de digitale handtekening voor organisaties/bedrijven. Voor meer informatie over eHerkenning en het aanvragen van een account, zie www.eHerkenning.nl.

Uw eHerkenningaccount

Voor het gebruik van de digitale subsidieformulieren dient u een eHerkenningaccount te hebben waarmee u voor uw organisatie voor de volgende dienst en betrouwbaarheidsniveau gemachtigd bent:

  • Dienstverlener: Provincie Noord-Holland
  • Dienst: ondertekenen subsidieaanvragen provincie Noord-Holland
  • Niveau: minimaal EH2+

Kamer van Koophandelnummer

In het digitale formulier van de provincie moet u het KvK-nummer invullen, dat past bij het eHerkenningaccount waarmee de aanvraag wordt ondertekend.

Bent u gemachtigd op vestigingsniveau, dan moet u in het aanvraagformulier ook het vestigingsnummer KvK invullen, ook al staat dat in het formulier niet als ‘verplichte vraag’.

Foutmelding formulier

Bent u na het doorlopen van het digitale formulier al op de inlogpagina van eHerkenning en krijgt u dan een foutmelding? Controleer of uw account voor de juiste dienst en betrouwbaarheidsniveau is gemachtigd en of u in het formulier het juiste KvK-nummer (en vestigingsnummer KvK) heeft ingevuld.

Biedt dit geen oplossing, neem dan contact op met uw eHerkenning-leverancier.

Krijgt u tijdens het gebruik van het digitale formulier een foutmelding vóórdat u op de inlogpagina van eHerkenning komt? Neem dan contact op met het Servicepunt Provincie Noord-Holland.

Altijd ontvangstbevestiging

Nadat u het digitale formulier heeft verstuurd, wordt een automatisch gegenereerde ontvangstbevestiging gestuurd naar het e-mailadres dat u op het aanvraagformulier heeft ingevuld.

Geen ontvangstbevestiging gekregen? Dan is uw aanvraag of verzoek waarschijnlijk niet door ons ontvangen. Neemt u in dat geval contact op met het Servicepunt Provincie Noord-Holland.


 

Uitgelicht

Servicepunt

Servicepunt Provincie Noord-Holland
Postbus 3007
2001 DA Haarlem
Telefoon: 0800 0200 600 (gratis)

servicepunt@noord-holland.nl

Open: maandag tot en met vrijdag 8.00 tot 17.00 uur (voor dringende zaken kunt u ook buiten kantoortijden bellen; u wordt dan doorgeschakeld naar de telefonische meldingsdienst)