Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.

Werkwijze verleningen met specifiek kenmerk

Uw kenmerk begint met 6 of 7 cijfers, gevolgd door een schuine streep en 7 cijfers (bijvoorbeeld: 123456(7)/1234567). Hieronder staat de werkwijzen voor het melden van wijziging, het indienen van een voortgangsrapportage, het aanvragen van een (aanvullend) voorschot en het indienen van een eindverantwoording.

Voor het melden van wijziging, het indienen van een voortgangsrapportage of het aanvragen van een (aanvullend) voorschot gebruikt u het indieningsformulier op deze pagina. U kunt kiezen voor een digitaal of een papieren formulier. 

Digitaal indienen

Voor het digitaal melden van een wijziging, indienen van een voortgangsrapportage of het aanvragen van een (aanvullend) voorschot voegt u de volgende bijlage toe:

Maak deze bijlage eerst gereed door het pdf-formulier op te slaan en te openen in Adobe Acrobat Reader. Log daarna in op het indieningsformulier:

Per post of aan de balie indienen

Wilt u geen gebruik maken van de online diensten? U kunt uw melding of rapportage ook per post of aan de balie van het provinciekantoor indienen. Gebruik hiervoor het formulier: Formulier indienen melding, voortgangsrapportage en voorschotverzoek - Papieren postversie (docx)

Voor het indienen van een eindverantwoording gebruikt u het indieningsformulier op deze pagina. U kunt kiezen voor een digitaal of een papieren formulier.

Digitaal indienen

Voor het digitaal indienen van uw eindverantwoording gebruikt u het volgende formulier:

Maak dit formulier eerst gereed door het pdf-formulier op te slaan en te openen in Adobe Acrobat Reader. In uw verleningsbeschikking staat welke bijllagen u eventueel moet meesturen. Maak deze bijlagen gereed voordat u inlogt op het indieningsformulier:

Sommige uitvoeringsregelingen hebben voor de eindverantwoording een eigen vaststellingsformulier. Kijk hiervoor op de informatiepagina van de betreffende regeling. 

Per post of aan de balie indienen

Wilt u geen gebruik maken van de online diensten? Dan kunt u uw eindverantwoording ook per post of aan de balie van het provinciekantoor indienen. Gebruik hiervoor het formulier: Aanvraagformulier vaststelling subsidie - Papieren postversie (docx)

Contact

Heeft u een vraag over een lopend subsidiedossier? Neem dan contact op met de behandelend subsidiemedewerker.

Heeft u geen contactpersoon? Neem dan contact op met het Servicepunt Provincie Noord-Holland:

Postbus 3007 2001
DA Haarlem
Telefoon: 0800 - 020 06 00 (gratis)
E-mail: servicepunt@noord-holland.nl

Open: maandag tot en met vrijdag 8.00 tot 17.00 uur

Heeft u gevonden wat u zocht?

2025 © Alle rechten voorbehouden.