Werkwijze verleningen met specifiek kenmerk
Uw kenmerk begint met 6 of 7 cijfers, gevolgd door een schuine streep en 7 cijfers (bijvoorbeeld: 123456(7)/1234567). Hieronder staat de werkwijzen voor het melden van wijziging, het indienen van een voortgangsrapportage, het aanvragen van een (aanvullend) voorschot en het indienen van een eindverantwoording.
Voor het melden van wijziging, het indienen van een voortgangsrapportage of het aanvragen van een (aanvullend) voorschot gebruikt u het indieningsformulier op deze pagina. U kunt kiezen voor een digitaal of een papieren formulier.
Digitaal indienen
Voor het digitaal melden van een wijziging, indienen van een voortgangsrapportage of het aanvragen van een (aanvullend) voorschot voegt u de volgende bijlage toe:
Maak deze bijlage eerst gereed door het pdf-formulier op te slaan en te openen in Adobe Acrobat Reader. Log daarna in op het indieningsformulier:
- Voor particulieren: Indieningsformulier melding, voortgangsrapportage en voorschotverzoek - particulieren (DigiD)
- Voor organisaties: Indieningsformulier melding, voortgangsrapportage en voorschotverzoek - organisaties (eHerkenning) (Uw account moet gemachtigd zijn voor: Niveau EH2+, Dienstverlener: 'Provincie Noord-Holland' en Dienst: ‘eLoket’.)
Per post of aan de balie indienen
Wilt u geen gebruik maken van de online diensten? U kunt uw melding of rapportage ook per post of aan de balie van het provinciekantoor indienen. Gebruik hiervoor het formulier: Formulier indienen melding, voortgangsrapportage en voorschotverzoek - Papieren postversie (docx)
Voor het indienen van een eindverantwoording gebruikt u het indieningsformulier op deze pagina. U kunt kiezen voor een digitaal of een papieren formulier.
Digitaal indienen
Voor het digitaal indienen van uw eindverantwoording gebruikt u het volgende formulier:
Maak dit formulier eerst gereed door het pdf-formulier op te slaan en te openen in Adobe Acrobat Reader. In uw verleningsbeschikking staat welke bijllagen u eventueel moet meesturen. Maak deze bijlagen gereed voordat u inlogt op het indieningsformulier:
- Voor particulieren: Indieningsformulier vaststelling subsidie - particulieren (DigiD)
- Voor organisaties: Indieningsformulier vaststelling subsidie - organisaties (eHerkenning) (Uw account moet gemachtigd zijn voor: Niveau EH2+, Dienstverlener: 'Provincie Noord-Holland' en Dienst: ‘eLoket’.)
Sommige uitvoeringsregelingen hebben voor de eindverantwoording een eigen vaststellingsformulier. Kijk hiervoor op de informatiepagina van de betreffende regeling.
Per post of aan de balie indienen
Wilt u geen gebruik maken van de online diensten? Dan kunt u uw eindverantwoording ook per post of aan de balie van het provinciekantoor indienen. Gebruik hiervoor het formulier: Aanvraagformulier vaststelling subsidie - Papieren postversie (docx)
Contact
Heeft u een vraag over een lopend subsidiedossier? Neem dan contact op met de behandelend subsidiemedewerker.
Heeft u geen contactpersoon? Neem dan contact op met het Servicepunt Provincie Noord-Holland:
Postbus 3007 2001
DA Haarlem
Telefoon: 0800 - 020 06 00 (gratis)
E-mail: servicepunt@noord-holland.nl
Open: maandag tot en met vrijdag 8.00 tot 17.00 uur