Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.

Asfaltwerkzaamheden op N249 starten eind augustus

Publicatiedatum: 25 juni 2026

Laatst gewijzigd: 25 juni 2026

0 reacties

Van eind augustus tot en met oktober werkt de provincie Noord-Holland aan de N249 tussen De Stolpen en de Van Ewijcksluis. Het asfalt wordt vernieuwd, zodat de weg weer klaar is voor de toekomst.

Hinder en bereikbaarheid

Over een lengte van ruim 12 kilometer krijgt de weg een nieuwe asfaltlaag. Om de overlast zoveel mogelijk te beperken, voert de provincie het werk in fasen uit. Dat betekent dat niet de hele weg tegelijk wordt afgesloten, maar dat telkens een deel van de weg wordt aangepakt. Terwijl er op 1 traject wordt gewerkt, blijven andere delen van de weg open voor verkeer. Zo blijft de weg zoveel mogelijk bereikbaar tijdens de werkzaamheden. Weggebruikers, bewoners en bedrijven in ’t Zand en Anna Paulowna moeten rekening houden met extra reistijd door afsluitingen en omleidingen.

Volg het project 

De exacte planning, afsluitingen en omleidingsroutes zijn nog niet bekend. Zodra deze informatie beschikbaar is, informeert de provincie bewoners via de website, de Facebookpagina Kop van Noord-Holland en de BouwApp.

Download voor de BouwApp de app op uw telefoon en zoek in de app naar het project ‘N249 Asfaltvervanging’ of gebruik de BouwApp in uw webbrowser.

Meer informatie

Heeft u nu alvast vragen? Stel deze dan via de BouwApp of neem contact op met het Servicepunt van de provincie Noord-Holland, via telefoonnummer (0800) 0200 600 (gratis) of via servicepunt@noord-holland.nl.

 

Om te kunnen reageren moet u eerst inloggen.

Heeft u gevonden wat u zocht?

2026 © Alle rechten voorbehouden.