De deelnemers van GO!-NH
20 ambitieuze bedrijven staan klaar om hun innovatie succesvol en verantwoord te laten groeien. Of zij nu werken aan de eerste stappen in de marktintroductie of zich voorbereiden op verdere opschaling: in het GO!-NH programma krijgen zij precies de begeleiding die past bij hun groeifase.
Via inspirerende masterclasses, intensieve 1-op-1 coaching, toegang tot een expertpool en waardevolle netwerkondersteuning worden ondernemers geholpen om hun belangrijkste klantaannames te toetsen, hun waardepropositie aan te scherpen en een toekomstbestendige strategie te ontwikkelen.
Zo wordt er gebouwd aan sterke, duurzame innovaties die klaar zijn om impact te maken.
Inhoudsopgave
Deelnemers Market Readiness Program (MRP)
Hieronder staan de deelnemers van het Market Readiness Program (MRP).
KapiteinLabs
"KapiteinLabs heeft als missie: het bevorderen van industriële toepassingen van duurzame technologieën. Dit omvat technologieën zoals BlueReactor, Ozone en HC2Green, die gericht zijn op het verduurzamen van industrieprocessen en het verminderen van de ecologische impact.”
Wefloat
“Wefloat creëert flexibele, drijvende woonoplossingen die de woningnood en klimaatverandering aanpakken. We maken wonen mogelijk waar ruimte schaars is. Dit doen we met modulaire, verplaatsbare en duurzame woningen die zich aanpassen aan de behoeften van mensen en het milieu.”
Flexiliser's SEAM
“Flexiliser's SEAM helpt melkveehouders die gebukt gaan onder de hoge mestafzetprijzen en stikstofwetgeving om 'eigen mest op eigen land' te gebruiken. Dit doen wij door de mestketen op boerderijen op betaalbare wijze te vernieuwen en verduurzamen.”
ChemReclaim
“ChemReclaim stelt hightechindustrieën in staat om met minder metaal meer output en betere prestaties te behalen. Door hoogwaardige nanomaterialen te ontwikkelen, zetten we metaalschaarste om in efficiëntie. Zo kunnen klanten kosten besparen, de kwaliteit verhogen en met vertrouwen opschalen.”
BlueBurn
“BlueBurn is een tussenpersoon tussen producenten en kopers van algenbiomassa en overheden en onderzoekers. We proberen te begrijpen wat de uitdagingen zijn in de supply chain, we overbruggen de kloof tussen kopers en verkopers en we identificeren kansen voor investeerders. Onze missie is om de algeneconomie op te schalen.”
Cadeo
“Bij Cadeo helpen we bedrijven hun zakelijke geschenken te automatiseren met duurzame, impactgerichte technologie. Hierdoor wordt afval in de B2B-geschenkenmarkt verminderd zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen.”
Hearteye
“Hearteye heeft als missie om een nieuwe standaard te zetten in ECG-diagnostiek: sneller, nauwkeuriger en dichter bij de patiënt. We streven ernaar om het toonaangevende platform te worden op het gebied van diagnostiek van hart- en vaatziekten.”
Rebrick
“Bij Rebrick geloven we dat elke steen een verhaal vertelt. We oogsten gevelstenen uit sloopprojecten en geven ze een nieuw leven. Hierdoor besparen we tot 95% CO₂ en behouden we Nederlands erfgoed. Hergebruik biedt eindeloze mogelijkheden voor duurzame en meer karaktervolle nieuwe gevels.”
SolarFoil
“Wij zetten verspild zonlicht om in productieve plantengroei. SolarFoil ontwikkelt luminescerende nanokristaltechnologieën die ongebruikte delen van het zonnespectrum omzetten in golflengten die planten het meest nodig hebben. Onze missie is om de glastuinbouw efficiënter, duurzamer en winstgevender te maken door uitsluitend gebruik te maken van zonne energie.”
Roboat
“Om veerkrachtige samenlevingen te creëren, is het onze missie om het volledige potentieel van binnenwateren te ontsluiten met automatisering.”
LV Energy
“Bij LV Energy is het onze missie om energie op te wekken uit geluid en trillingen die nu verloren gaan. We willen bedrijven helpen hun ecologische voetafdruk te verlagen met slimme, schone en autonome energieoplossingen. Zo bouwen we stap voor stap aan een duurzamere wereld.”
Reavant
“Reavant bouwt het AI-personeelsbestand waarop vastgoedteams vertrouwen om sneller, nauwkeuriger en met meer inzicht te kunnen werken. Onze missie is eenvoudig: laat AI-agenten de repetitieve complexiteit afhandelen, zodat professionals kunnen leiden met expertise, strategie en impact.”
Deelnemers Scaling Readiness Program (SRP)
Hieronder staan de deelnemers van het Scaling Readiness Program (SRP).
Goodoo
“Bij Goodoo is het onze missie om plantaardig genieten de nieuwe standaard te maken. We maken romige en fruitige ijsjes die 100% natuurlijk zijn, zonder onnodige toevoegingen. Hiermee laten we zien dat duurzaamheid en plezier perfect samen kunnen gaan.”
Stark EMS
“Onze missie is om een belangrijke bijdrage te leveren aan de energietransitie. Dit doen we door energieflexibiliteit voor bedrijven mogelijk te maken, met behulp van slimme en fundamenteel open oplossingen voor energiebeheer. We beheren de complexiteit van het aansturen van verschillende flexibele activa om bedrijven te helpen omgaan met de uitdagingen van een overbelast elektriciteitsnet.”
Feelou
“Feelou heeft als missie het welzijn van vrouwen te vergroten en tegelijkertijd afval te verminderen. De gepatenteerde Feelou®-zwangerschapsbeha is uiterst verstelbaar en multifunctioneel, waardoor het kopen van veel beha's overbodig wordt. Dat bespaart gedoe, geld en overconsumptie. In plaats van gemiddeld 8 beha's te kopen tijdens de zwangerschap, borstvoeding en daarna hoeven vrouwen er nu slechts 2 te kopen: 1 om te dragen en 1 om te wassen.”
Blue Ox
“Bij Blue Ox creëren we ruimte om te wonen, werken en leven met respect voor mens, milieu en toekomst. Duurzaamheid zien wij als een continu proces.
Met innovatieve oplossingen zoals Solar carports in combinatie met energieopslag, streven wij naar onafhankelijkheid van het net en een bewustere, groenere samenleving.”
Liion Power
“De missie van Liion Power is om de levensduur van li-ionbatterijen te verlengen met slimme oplaadtechnologie. Door mensen te helpen e-afval te verminderen, geld te besparen en een positieve impact te hebben, streven we naar een duurzamere toekomst op het gebied van elektronica.”
Packhouse
“Packhouse is een softwarestudio gespecialiseerd in AI, immersive experiences en XR-technologie. Met onze AI oplossingen richten we ons op de onderwijssector, waar we kansen zien om met AI de kwaliteit van leren én lesgeven te verbeteren. We zetten AI in als assistent, niet als vervanger. Zo creëren we meer ruimte voor persoonlijke aandacht, creativiteit en écht contact in de klas.”
Dappr
“Dappr's missie is om het meest duurzame wondverzorgingsmerk van Europa te worden, met als doel om tegen 2030 één miljard plastic pleisters te vervangen.”
GeefeenBoompje.nl
“GeefeenBoompje.nl biedt mensen de mogelijkheid om andere mensen te verrassen met een duurzaam en kwalitatief cadeau van betekenis. Om zo de onderlinge band te versterken en een bijdrage te leveren aan de maatschappij.”
